Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Samstag, 26. März 2011

Wiosna w szyciu i w ogrodzie


Jeszcze wczoraj było tak pięknie i słonecznie. Na zewnątrz + 11,5 stopnia, cieplutko na moim zacisznym, osłoniętym od wiatru tarasie - wykorzystałam to więc, zapakowałam Najmłodszego do wózka na czas południowej drzemki - jako że na spacerowanie nie bardzo mam czas, bo oceniam kolejną, drugą już, turę projektów. Wyciągnęłam z domku w ogrodzie letni fotel, zaparzyłam dzbanek mocnej aromatycznej herbaty,opatuliłam się kocem i mimo pracy spędziłam bardzo miłe 2 godziny na świeżym powietrzu. A w kąciku przy schodkach do ogrodu zakwitły mi pierwsze krokusy. Cuuudne!!! Mogłabym godzinami na nie patrzeć. Zobaczyłam też pierwsze dwie pszczoły, ale uciekły z kwiatków, zanim zdążyłam je uwiecznić - ich obecność świadczy niezbicie o tym, że wiosna już naprawdę u nas zagościła.

Ale to wszystko było wczoraj...

A dziś?....

Dziś pada u mnie śnieg z deszczem. Tylko 3 stopnie na plusie. Okropna pogoda, a miałyśmy zaplanowane ze starszymi dziewczynami zgrabienie trawnika. Po zimie wygląda strasznie. Poza tym - we wtorek wraca K. - i nie chciałabym, żeby cała robota "ogrodowa" spadła tylko na niego. No ale na pogodę, a raczej na niepogodę, nikt nie może nic poradzić. Siedzimy więc w domu, pieczemy pyszne ciasto drożdżowe na poprawę nastroju i ... robimy różne przyjemne sobotnio - niedzielne rzeczy. Po prostu miło spędzamy weekend. Najstarsza i Starszomłodsza czytają, Złotowłosa bawi się, że jest Antkiem i naprawia samochody, Najmłodszy śpi. A ja coś tam szyję. To coś to "pałczork" jak mówi Złotowłosa i będzie prezentem na jej kwietniowe czwarte urodziny. Nie mam jeszcze lamówki na wykończenie brzegów, bo nie mogę się zdecydować na kolor, ale chyba zrobię ją z różowego materiału.


4 Kommentare:

  1. zapowiada się piękny pałczork :)

    AntwortenLöschen
  2. Jak ja zazdroszcze takiego ogrodu, gdzie mozna harbatke wypic...
    palczork hahaha super nazwa, pozdrawiam serdecznie

    AntwortenLöschen
  3. piękne kolory i wykonanie też super.

    AntwortenLöschen
  4. Tak, tak dziewczyny - pałczork już miał próbne rozłożenie na łóżku Klary i - będę nieskromna - prezentuje się świetnie. Mam tylko nadzieję, że zdążę na czas. Również pozdrawiam:-)

    AntwortenLöschen