Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Freitag, 1. Januar 2010

Bo wszystko w życiu ma swój smak...













.. a przekonałam się o tym bardzo dobitnie kilka lat temu, gdy rzuciłam palenie. Po kilku tygodniach okazało się, że jedzenie ma ... piękny smak, nagle poczułam, że moje potrawy pięknie pachną, jeszcze piękniej smakują - gotowanie stało się dla mnie nowym odkryciem, przygodą i eksperymentowaniem. Dlatego z każdej podróży przywożę kilka torebek lub słoiczków przypraw, a takie prezenty gwiazdkowe, jak tegoroczny - podarowany przez męża - cieszą nie tylko podniebienie, ale przede moje oczy - bo uwielbiam też piękne przedmioty.

© by Matys

1 Kommentar:

  1. Też uwielbiam przyprawy; zwłaszcza te w ziarenkach, które rozbijane w moździerzu uwalniają swój cudowny aromat.

    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen