Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Donnerstag, 18. Februar 2010

Będę szyć...


Foto © by Matys

... z tkanin w moich ulubionych kolorach.
 Przed Bożym Narodzeniem zaczęłam szyć z tych materiałów serduszka na choinkę - miały być dla całej rodziny - dla Mamy, dla jednej siostry, drugiej, trzeciej... Cóż, kiedy czasu starczyło mi tylko na 9 sztuk. Może na następną Gwiazdkę się wyrobię. A tymczasem wpadło mi do głowy coś fajnego, jednakże nie zdradzę, co to, póki to coś nie powstanie. Wiosna za pasem, dziś pięknie zaświeciło słonko u mnie, z dachu woda poleciała ciurkiem - zachciało mi się czegoś wiosennego. Od razu lepiej na duszy, i dzień trochę dłuższy od grudniowego...

Serduszka z choinki powędrowały na drzwi witryny - barku, na klucze i klamki w drzwiach i nadal cieszą, choć święta już dawno się skończyły.



Foto © by Matys

A tak prezentowały się na naszej choince



Foto © by Matys

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen