Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Samstag, 8. Dezember 2012

8. grudnia - świąteczna kuchnia

Kochani, jeszcze ta moja kuchnia nie taka do końca,

jakbym chciała, ale malutki kawałeczek mogę już Wam pokazać, 
tak przy okazji szyszkowego wianka (który już pokazywałam kilka dni temu tu)
dzisiaj za to w zupełnie nowej odsłonie - 
szanowny Małż osobiście "psikał" białą farbą w sprayu.
Mnie osobiście bardziej podobają się te dzisiejsze - troszkę rozbielone:-)))


I w tle troszkę mojej kuchni. 
Dziś - z uwagi na chorobę Maluszków - urządziłam kąt do pracy
przy kuchennym stole




















Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i miłej nocy Wam życzę:-)

Katja



6 Kommentare:

  1. Faktycznie śliczny jest taki pobielony... :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. zamysł był taki, żeby były białe, ale jak zaczęłam znosić wszystko, co miało zostać pomalowane, to farby wystarczyło na pobielenie właśnie:-) Ale takie też są ciekawe:-)))

      Löschen
  2. No, no ta kuchnia w tle wydaję się być ciekawą zapowiedzią... Mężowie potrawią się czasem zaangażować w nasze prace twórcze :-) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Myślę, że będzie właśnie taka, jak ta zapowiedź dzisiaj - oczywiście pod warunkiem, że szanowny Małż jeszcze bardziej się zaangażuje :-)

      Löschen
  3. Looks lovely! Nice that you've got winter too. Hope you'll have a nice sunday! Hugs Camilla

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you very much, Camilla. It's very nice of you stopping by to visit me:-)))

      Löschen