Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Montag, 10. Dezember 2012

9. i 10. grudnia -Advent w skrzynkach kwiatowych



Dzisiaj tak na szybko pokażę, 
co zrobiłam w moich skrzynkach kwiatowych
na parapetach okien na zewnątrz.

Włożyłam do nich gałęzie jakichś wiecznie zielonych krzewów, 
gałązki jodły i świerku, poukładałam bombki, szyszki jodłowe i świerkowe, 
całość udekorowana gałązką z czymś malutkim czerwonym, 
co wygląda jak kwiatuszki, 
ale - zaprawdę powiadam Wam - nie mam
zielonego pojęcia, co toto jest. 
Może Flora będzie się znała, 
nie raz już podpowiadała mi,
 co w moje wianki wplotłam



 









No i nie udało mi się zrobić wpisu wczoraj, w drugą niedzielę adwentu. Znów paliły się świeczki naokoło salonu, w stroiku, na kominku itd - ale choróbsko Najmłodszego nie odpuszcza. Do zapalenia gardła przyplątało się jakieś zapalenie jamy ustnej, jedziemy więc dziś jeszcze raz do lekarza. Za to Najmłodsza ma się dobrze - jej leki pomogły i bawi się, ile wlezie. Broi przy tym trochę też, ale tylko troszeczkę - pamięta przecież, że Nikolaus patrzy na wszystkich i doskonale wie potem, kto był grzeczny, a kto nie :-)))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen