Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Samstag, 1. Dezember 2012

1. grudnia - Adwent czas zacząć...

Adwent to dla mnie i mojej rodziny jeden z milszych okresów w roku. Zaczynamy dekorować świątecznie dom, pieczemy pierniki i ciasteczka i czekamy na Boże Narodzenie, na choinkę, szopkę. I na barszcz z uszkami. Dzieci przypominają sobie kolędy nauczone w zeszłym roku i uczą się nowych. Lubię ten szczególny w roku czas - pachnący korzenną przyprawą do pierników i grzańca, cynamonem i gałązkami świerkowymi.

Nie pokażę Wam wszystkich dekoracji od razu - na początek, na tzw. pierwszy strzał idzie wieniec na drzwi wejściowe. Tak sobie pomyślałam, że mój kalendarz adwentowy to będzie pokazanie codziennie jednej dekoracji, jednegoświąteczmego kąta w moim domu - mam tylko nadzieję, że wystarczy mi czasu i samozaparcia w realizacji mojego adwentowego postanowienia :-) Bo świątecznych dekoracji mam tak wiele, że nie wiem, czy starczy adwentu na ich pokazanie :-)))





Gdy go zobaczyłam, "zachorowałam" na niego i stwierdziłam, że muszę go mieć. Choć mam kilka innych,  i kupnych i tych własnoręcznie zrobionych. Ale ten idelanie pasuje do mnie i mojego domu, a do tego jeszcze - jak się okazało - cena była dobra, więc kupiłam (jeśli ktoś jest zainteresowany, można go dostać TU, w moim ulubionym sklepie)



4 Kommentare: