Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Dienstag, 3. Juli 2012

Nareszcie lato

Nareszcie zrobiło się ciepło,
ba! nawet bardzo -
dzisiaj mam na termometrze 
najprawdziwsze 25 stopni.
Wyczekiwaliśmy takiej pogody po wielu tygodniach
deszczu i niskich temperatur.

Niekiedy bywało tak zimno, 
że przepalaliśmy w kominku i kachloku,
ale teraz mam nadzieję, że palić zaczniemy dopiero na jesień.

Słońce świeci tak pięknie, 
że tylko godzinkę wytrzymałam 
w ogrodzie przy pieleniu zielska.



5 Kommentare:

  1. Chciałabym te 25 stopni - u mnie 32 i na dworze nie da się wytrzymać...
    pozdrawiam serdecznie ;)

    AntwortenLöschen
  2. ojaaaaa - nie zazdroszczę - dla mnie 25 wystarczy, przy ponad 30 ledwo zipię i z cienia nie wychodzę, co przy moich najmłodszych szkrabkach jest bardzo trudne. Na jutro zapowiadają u nas 27-29, ale niech wreszcie będzie to lato:-)))))))))

    AntwortenLöschen
  3. Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!
    M.

    AntwortenLöschen
  4. Witam i gratuluję! :)
    Proszę o przesłanie mi na maila (jdark.handmade@gmail.com) danych do wysyłki do końca tygodnia, w przypadku braku informacji będę musiała wylosować kolejną osobę... :(
    pozdrawiam serdecznie :))

    AntwortenLöschen