Rób to, co Cię uszczęśliwia. Bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz. Śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz"

Samstag, 12. Dezember 2009

Niebieski wianek

Wygrzebałam go i kupiłam za przesłowiowe grosze na pchlim targu w Bremen, i jak znam życie to na pewno wytargowałam cenę 1, najwyżej 2 euro. Wtedy też nie spodobał się mi jakoś specjalnie, ale mąż mnie namówił. No i w domu, gdy już dostał przydzielone swoje miejsce -okazał się bardzo ładną rzeczą. Zresztą sami popatrzcie...



© by Matys

Dziś sobota, mój ulubiony dzień tygodnia. Nie trzeba iść do pracy, można pospać dłużej, wypić w łóżku kawę i poczytać książkę. Można rano poleniuchować. Uwialbiam takie poranki:-)
A po południu wpadła na pogaduchy moja siostra ze swoimi chłopcami - Mikołaj zasnął po drodze w samochodzie, a na chwilę przed ich przyjazdem moją Klarę też zmorzył sen. Pospali dobrą godzinę, my natomiast miałyśmy chwilę wytchnienia i czas, żeby do woli się nagadać i opić kilkoma filiżankami przepysznej aromatycznej kawy.

Wklejam zdjęcia do tego posta, a za oknem pada pierwszy śnieg w tym roku...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen